PR/komunikacja

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Kilka dni temu Marcin Przybyłek stwierdził, że nie wierzy w wyniki badania poparcia dla partii i podejrzewa, że wyniki są fałszowane.

Nie muszą być, by nie do końca mierzyły to co Polacy by zrobili gdyby właśnie nadszedł moment wyborów. Trochę o powodach pisałem prawie dziesięć lat temu na blogu.

Tym razem chciałbym wspomnieć o innym ciekawym elemencie, jakim jest efekt ankietera.

poniedziałek, 08 grudnia 2014
Dzisiaj chciałbym opowiedzieć Wam o jednej z metod wykorzystywanych do zarządzania budżetami. Sprawdzającej się jednak znacznie szerzej – od planowania zadań, po priorytetyzację i zarządzanie swoimi emocjami.
wtorek, 25 listopada 2014
Kto miał okazję ze mną pracować przy komunikacji, czy marketingu, ten wie, że zawsze miałem ciągoty do porządkowania faktów. Czyli najpierw analiza potem dopiero cele i działania.
piątek, 12 września 2014

Ostatnio, w ramach B-Water (uruchomiłem obiecywaną od lat własną działalność - czy to był dobry krok życie pokaże) prowadziłem kilka warsztatów dla firm, mających na celu przygotowanie ich do zarządzania ryzykami w komunikacji.

środa, 05 stycznia 2011
W minionym roku (i minionym miesiącu) miałem przyjemność prezentować kilka swoich przemyśleń dotyczących zagrożeń związanych ze stosowaniem segmentacji marketingowej. Temat na tyle jest dla mnie istotny, że postanowiłem spisać to, co pokazywałem…
czwartek, 16 września 2010
Czas wrócić po przerwie do aktywności. Tym razem chciałbym się z Wami podzielić swoimi uwagami dotyczącymi relacji pomiędzy zainwestowanymi w projekt zasobami a przyniesionymi przez niego korzyściami...
czwartek, 03 września 2009
Ostatnie dyskusje Polconowe pokazały mi, że jeszcze długa droga przede mną jeśli chodzi o zachowanie zimnej krwi w sytuacjach konfliktu. Przyjrzyjmy się więc konfliktom i komunikacji z nimi związanej - będzie to dla mnie okazja do powtórzenia sobie co powinienem był zrobić...
wtorek, 04 sierpnia 2009
Chyba najczęstszym błędem popełnianym przez osoby zarządzające organizacjami (i przez wielu pseudo-specjalistów od PR) jest mitologizowanie znaczenie publikacji medialnych.
wtorek, 23 czerwca 2009

Temat E. poruszałem już kilkukrotnie zapowiadając (np. tu i tu), że jeśli szybko osoby odpowiedzialne za komunikację nie ruszą do akcji to będzie problem. Problem komunikacyjny.

poniedziałek, 15 czerwca 2009
Na zajęciach z Public Relations podkreślam jak ważnym elementem komunikacji są reklamacje i jak ważne jest pamiętanie, iż w przypadku konfliktu lepiej jest stanąć po stronie swojego klienta. Nie przypuszczałem, że będę miał okazję sprawdzić to na własnej skórze.
 
1 , 2 , 3